Kontakty

Woby s r.o.
Hoděšovice 111
534 01, Býšť
tel: +420 737 473 027
objednavky@woby.cz

Anketa


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

I. Základní ustanovení

Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu www.woby.cz (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je firma Woby s.r.o., Hoděšovice 111, 534 01 Býšť, Česká republika, DIČ: CZ28859251

II. Objednávka

Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.

III. Ceny

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce. Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu jsou zobrazovány včetně DPH.

IV. Způsoby platby

- Platba při převzetí zboží - Dobírka.

- Platba předem na účet 2400380056/2010, zboží bude zasláno po obdržení částky na účet.

- Platba kartou - portál GoPay

Podle zákona o evidenci tržeb je Prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V. Doba dodání zboží

Veškěré nabízené zboží je Prodávající schopen vyexpedovat do 1 pracovního dne. Společně s obvyklou dobou dodání balíků dopravcem celková doba od objednávky k doručení zásilky Kupujícímu nepřesáhne 3 pracovních dny. Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby dopravce.

VI. ZPŮSOBY DOPRAVY - CENA DOPRAVY - Česká a Slovenská republika - SLEVY

 

Zboží může být k zákazníkovi doručeno prostřednictvím:

 

a )  České Pošty, resp. Slovenské Pošty

b )  PPL

c )  DPD

d )  na výdejních místech HeurekaPoint ( Uloženka )

e )  na výdejních místech Zásilkovna ( Z point )

f )  osobní odběr

 

a ) Česká Pošta, Slovenská Pošta - ceny

Česká Republika

- Doprava ( balík na poštu, balík do ruky ) + 100,-Kč

- Dobírka + 30,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

Slovenská Republika

- Doprava ( balík na poštu, balík do ruky ) + 130,-Kč

- Dobírka + 30,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

b ) PPL - ceny

Česká Republika

- Doprava + 70,-Kč

- Dobírka + 30,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

Slovenská Republika

- Doprava + 100,-Kč

- Dobírka + 30,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

c ) DPD - ceny

Česká Republika

- Doprava + 70,-Kč

- Dobírka + 30,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

d ) Výdejní místa HeurekaPoint ( Uloženka )

Česká a Slovenská Republika

Výdejní místa: www.ulozenka.cz

- Doprava + 35,-Kč

- Dobírka + 15,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

e ) Výdejní místa Zásilkovna ( Z-point )

Česká a Slovenská Republika

Výdejní místa: www.zasilkovna.cz

- Doprava + 45,-Kč

- Dobírka + 15,-Kč

- Platba předem na účet + 0,-Kč

- Platba kartou + 0,-Kč

 

Slevy:

 

Při jednorázové objednávce, kdy hodnota zboží je včetně DPH více než:

 

2000,-Kč ... doprava a dobírka zdarma

5000,-Kč ... doprava a dobírka + 2ks woblerů dle vlastního výběru zdarma

VII. Odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího

Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv na základě e-mailu odeslaného Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího tj. objednavky@woby.cz . Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na adresu. Datum a podpis"

VIII. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku ( po předchozí dohodě s Kupujícím ) zejména v případech:

- kdy se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží

IX. Záruka, reklamace

Reklamace zboží probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podmínky, způsob a další náležitosti řeší samostatná sekce níže Záruka, reklamační řád.

 

  ZÁRUKA, REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

I. Základní ustanovení

Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu www.woby.cz (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Ing.Tomáš Luňáček, Hoděšovice 111, 534 01 Býšť, Česká republika, IČ: 68461046. Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

II. Zjevné vady při převzetí zboží

Vykazuje-li zboží při přebírání od přepravce zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište s přepravcem protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího. V případě, že Kupující zásilku od přepravce převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit Prodejci.

III. Vrácení zboží bez udání důvodů

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura. Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"

IV. Délka záruční doby

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na prodávané výrobky je poskytována 24 měsíců.

V. Místo uplatňování reklamace

Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Adresa je uvedena v Záručním listě. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

VI. Způsob při uplatňování reklamace

Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího. Od této chvíle začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek (příklad: pokud výrobek obsahuje hodiny s kyvadlem a je považován za vadný). Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je Kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě. V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.

VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci

Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v záručním listě ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

VIII. Kontakt pro reklamaci

K vyřizování reklamace používejte tento kontakt: Woby s.r.o., Ing.Tomáš Luňáček, Hoděšovice 111, 534 01 Býšť, Česká Republika, DIČ: CZ28859251, e-mail objednavky@woby.cz .